505 116 608

©2019 by Spa Ogrodowe. Proudly created with Wix.com

Szukaj
  • Wojciech Ciżek

5 pytań, które zadają wszyscy i co musisz wiedzieć



Niezależnie od tego, czy chcesz przezwyciężyć lęk przed wodą, poprawić technikę kraula, czy potrzebujesz wygodnego sposobu treningu na pływanie, pływanie spa może pomóc Ci włączyć pływanie do swojej rutyny. Ale pływanie w spa, idealnym alternatywnym basenie na podwórku, może być zaskakujące.


Pływanie w spa pływa rekrutuje różne mięśnie i wymaga większej świadomości ciała w wodzie. Na początku może wydawać się trudne, ale istnieją kroki, które można podjąć, aby poprawić swoje sesje w spa - i fitness.


Master Spas niedawno zorganizowało wydarzenie na żywo na Facebooku, podczas którego trener IRONMAN Ben Gilliam podzielił się osobistymi wskazówkami i poradami dotyczącymi pływania w pływackim spa.


Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym pływakiem, czy dopiero zaczynasz, każdy może skorzystać z ćwiczeń i technik, którymi posługuje się Gilliam.



Dlaczego różni się od pływania w basenie?

Podczas pierwszej kąpieli w pływackim spa odczucie zmęczenia lub trudności jest całkowicie normalne.


Pływanie w pływackim spa nie jest jak robienie okrążeń w basenie. Obecny system wytwarza przepływ wody, po której można pływać, podczas gdy woda w basenie jest nieruchoma. To bardziej przypomina przebywanie w otwartym akwenie, takim jak jezioro lub ocean.


Pływaczka będzie musiała wyregulować pozycję ciała i zaangażować swój rdzeń, aby utrzymać równowagę w wodzie.


Czym różni się kąpielisko od basenu?

Największą różnicą między basenem a spa do pływania jest prąd wody. Podobnie jak bieżnia dla biegaczy, prąd tworzy sposób dla pływaków na poruszanie się w miejscu. Na bieżni biegacze nie muszą zatrzymywać się na światłach, skręcać, aby pozostać na trasie, lub wplatać się i wychodzić z wolniejszych biegaczy lub spacerowiczów. W spa pływackim pływacy doświadczają ciągłego pływania solo. Nie ma zatłoczonych pasów okrążeń ani zakrętów.


I podobnie jak bieżnia, wybrane modele kąpielówek Master Spas mają wstępnie zaprogramowane treningi, które intuicyjnie zmieniają siłę prądu, dzięki czemu pływak musi ciężko pracować lub ma szansę na powrót do zdrowia.


Czy potrzebuję uwięzi?

Nie! Jeśli kupujesz kąpielisko do pływania, najlepiej wybrać model, który nie wymaga wiązania. Tether jest wymagany, gdy spa nie wytwarza wystarczająco silnego prądu, aby pływać.


Master Spas produkuje dwie unikalne marki kąpielisk - H2X Fitness Swim Spas i Michael Phelps Signature Swim Spas. Dzięki innowacyjnym systemom prądu wodnego modele H2X Challengers i Michael Phelps są idealne do pływania.


pływanie w spa pływackim

Triathlonista IRONMAN Ben Hoffman pływa w Challengerze, który jest idealny do treningu wytrzymałościowego.

Jak mogę poprawić pływanie, wprowadzając spa do pływania?

Profesjonaliści, tacy jak triathlonista IRONMAN, Ben Hoffman i 23-krotny Złoty Medalista Michael Phelps, cieszą się z opinii, jakie można dostać w spa. Niezależnie od tego, czy korzystasz z kamery podwodnej, czy pracujesz z trenerem, uzyskaj informacje zwrotne na temat swojego formularza, abyś mógł wprowadzić zmiany potrzebne, aby stać się lepszym pływakiem.


Co mogę zrobić, aby ułatwić pływanie w spa?

Korzystanie z narzędzi pływackich i ćwiczeń może pomóc Ci poprawić technikę i przyzwyczaić się do pływania w spa.


Oto trzy rzeczy, których potrzebujesz:


Boje ciągnące, które pomagają zwiększyć wyporność dolnej części ciała. Według Gilliam, triatloniści często pływają z nimi, ponieważ starają się nie kopać, ponieważ oszczędzają nogi na resztę dnia. Korzystanie z boi ułatwi pływanie w spa.


Zastosuj w praktyce: Umieść boję między udami i wykonaj trzy serie 1 minuty, upewniając się, że odpoczywasz między przerwami.


Centralna fajka, która pomaga poprawić pozycję ciała i technikę. Centralna fajka, która wystaje z wody, jest najlepsza, gdy trenujesz w spa, aby nie dopuścić do przedostania się wody do rurki. Używanie fajki może również poprawić wydolność tlenową i płucną.


Zastosuj w praktyce: utrzymując boję na miejscu, ustaw fajkę i zacznij pływać. Wykonaj trzy serie 1 minuty, upewniając się, że odpoczywasz między przerwami.


Zatyczka do nosa, która zapewnia, że ​​nie oddychasz wodą. Oddychanie może być jedną z najtrudniejszych części pływania, szczególnie dla początkujących. Używając zatyczki do nosa, wraz z fajką i boją, eliminujesz stres związany z oddychaniem, dzięki czemu możesz całkowicie skupić się na jakości swojego uderzenia.


Gdy boja, fajka i zatyczka są na swoim miejscu, możesz spróbować pływać przez dłuższy zestaw. Może to trzy serie 3 minut lub 15 minut z rzędu.


W pływackim spa Master Spas chodzi o to, byś ustawiał tempo i osiągał swoje cele - nigdy nie docierając do ściany.

1 wyświetlenia